Edibox
GLN
Для використання сервісу необхідно мати номер GLN (глобальний номер розташування) - це міжнародний цифровий ідентифікатор (13 цифр), який може призначатися будь-яким об’єктам (фізичним чи юридичним): підприємствам, їх підрозділам, може вказувати на розташування юридичних осіб та інших об’єктів.
GLN номер можна перевірити через сервіс https://gepir4.gs1ua.org/search/gln - там можна знайти інформацію про будь-який офіційний номер GLN/
Для ідентифікації кожного окремого об’єкта зазвичай потрібен окремий номер GLN. Наприклад, кожен магазин роздрібної мережі потребує окремого GLN для уможливлення ефективного спрямування доставок в окремі магазини.
GLN номери використовуються для обміну електронними документами та даними, а також при нанесенні штрихкоду місця розташування на документах чи пакуванні.
Однак для обміну електронними повідомленнями зазвичай достатньо єдиного GLN кода, а, наприклад, решта магазинів мережі можуть мати внутрішнє кодування - це цілком вписується у стандарт документів GS1.
Розпорядником GLN кодів є міжнародна організація GS1. В Україні представником цієї організації є Асоціація "ДжіЕс1 Україна". На їх сторінці можна детально прочитати інформацію щодо GLN номерів.
Щоб отримати GLN код в Україні, необхідно стати членом Асоціації "ДжіЕс1 Україна": https://online.gs1ua.org
Внутрішні GLN
Якщо компанія не хоче отримати офіційний GLN код, то можна скористатися внутрішнім GLN кодом, який використовується для тестування.
Згідно зі стандартом GS1 такі коди починаються з послідовності 952
.
У своїх прикладах Edibox використовує коди 9520000000001, 9520000000002 тощо.
Хоча такі коди і можна використовувати для обміну електронними повідомленнями, однак слід розуміти, що вони не є офіційними кодами GS1 та не розпізнаються у глобальному каталозі GS1. Також провайдери не можуть гарантувати справжню унікальність цього коду.
Переваги
Гнучкість
Стандарт GS1 XML надзвичайно гнучкий та дозволяє зазначити у документах будь-яку інформацію. За потреби документ може мати мінімум елементів або ж його можна деталізувати до необхідного рівня.
Історія та послідовність
Документи у сервіс надходять у вигляді повідомлень і назавжди залишаються там у тому вигляді, у якому їх було надіслано.
Це дозволяє бачити повну послідовність документів, змін до них та час створення кожного повідомлення.
Наприклад, якщо постачальник відповів на замовлення, а потім через деякий час надіслав відповідь зі змінами, то покупець буде бачити і перше повідомлення, і друге.
Також повідомлення не можливо видалити, якщо воно надіслане. Можна надіслати тільки нове повідомлення, яке в собі міститиме інформацію про скасування, наприклад, замовлення.